Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Маренич Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Маренич Н. А. Шістнадцять біт тому. Місце піксельної графіки в історії та майбутньому мистецтва відеогри [Електронний ресурс] / Н. А. Маренич // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 9. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_9_20
| 2. |
Маренич Н. Комп’ютерна гра в контексті генези мистецьких напрямів другої половини XX століття — хепенінгу, перформансу, ленд-арту [Електронний ресурс] / Н. Маренич // Сучасні проблеми художньої освіти в Україні. - 2013. - Вип. 8. - С. 260-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spkho_2013_8_23
| 3. |
Маренич Н. А. Відеогра – мистецтво на стику постмодернізму та постпостмодернізму [Електронний ресурс] / Н. А. Маренич // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2013. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2013_3_6
| 4. |
Маренич Н. Категорія простору у відеоіграх [Електронний ресурс] / Н. Маренич // Вісник Львівської національної академії мистецтв. - 2015. - Вип. 27. - С. 293-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnam_2015_27_31
| 5. |
Маренич Н. Особливості використання рисунку та анімації у відеоіграх [Електронний ресурс] / Н. Маренич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2015. - № 1. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2015_1_34 Досліджено особливості використання рисунку та анімації у відеогрі. Хоча рисунок не є основною лінією у розвитку відеоігор, він займає міцне положення у окремих нішах, серед яких найбільш помітними є жанри квесту, платформеру, стратегії, RPG, екшен, візуальні новели, браузерні й мобільні ігри. Проаналізовано впливи рисунку на гру, від анімаційної стилістики у дизайні персонажів, до структури ігрових рівнів та композиції сцен.
| 6. |
Маренич Н. Рисована графіка як альтернативний напрям у візуальному оформленні відеогри [Електронний ресурс] / Н. Маренич // Художня культура. Актуальні проблеми. - 2015. - Вип. 11. - С. 156-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/khud_kult_2015_11_12
| 7. |
Маренич Н. А. Соотношение ролей автора и зрителя в интерактивном мире компьютерной игры [Електронний ресурс] / Н. А. Маренич // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв . - 2012. - № 8. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_8_10
|
|
|